Subscribe to atixima
Subscribe to atixima
Αναρτήθηκε από atixima

Αύγουστος 2008_ ,2008_

ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟΠΤΗ ΜΑΡΤYΡΑ ΓΙΑ ΤΡΟΧΑΙΟ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΠΡΟΣ ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ
ΤΡΟΧΑΙΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ στην οδο Mεσογειων στο ρευμα ανοδου προς Αγ. Παρασκευη στο υψος του ΧΟΛΑΡΓΟΥ και συγκεκριμενα αμεσως μετα το ΦΑΝΑΡΙ της ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ, υπαρχει ενα εργοταξιο του ΜΕΤΡΟ, το οποιο εχει κανει καταληψη οδοστροματος για ενα μηκος 50 περιπου μετρον,εκει λοιπον ειχε ΠΑΡΚΑΡΕΙ ενα υπηρεσιακο της ΕΘΕΛ,το οποιο ειχε σβηστα ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΑΡΜ, με αποτελεσμα ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΟΥ ΑΔΕΡΦΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΗ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.ΟΠΟΙΟΣ ΜΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΦΩΣ ,ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ.ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ (ΕΤΩΝ 23) ΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΘΑ ΚΑΡΤΕΡΩ (ΚΑΛΑ) ΝΕΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΙΝΙΔΗΣ 6977328400ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΩΡΑ ΗΤΑΝ ΠΡΩΙΝΗ 6.10 ΕΩΣ 6.15 στις 27-08-08 ΠΡΟΩΘΗΣΤΕΤΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.
ΒΟΗΘΗΣΤΕ .....
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΙΝΙΔΗΣ

Πατήστε εδώ για να δείτε το σημείο ....



Το σημείο είναι ενδεικτικό


Προβολή μεγαλύτερου χάρτη

2 σχόλια

  1. atixima Says:
  2. Ανώνυμος είπε...

    θα σου πω την αποψη μου και πιστευω να βοηθησω στην ερευνα σου
    Ειμαι οδηγος της ΕΘΕΛ και διαβαζοντας το περιστατικο πρεπει να σου πω πως αισθανομαι πολυ ασχημα για αυτο που σου συνεβει.
    Αν τελικα βρεθει οτι ο οδηγος ηταν
    συναδελφος θα αισθανθω και αηδια.
    Ομως οτι και να αισθανθω εγω δεν
    αλλαζει την ουσια που ειναι ο χαμος
    ενος ανθρωπου.
    Τι ενεργειες εχεις κανει και πως εχεις καταληξει στο συμπερασμα οτι το λεωφορειο ηταν υπηρεσιακο.Να σου
    πω εδω πως αν τελικα ειναι ετσι δεν ειναι και τοσο δυσκολο να βρεθει.Και αν καποιοι σου στερουν το
    δικαιωμα να μαθεις την αληθεια εγω
    θα σου δειξω τον τροπο να βρεις ακρη.Πρεπει να καταλαβεις ομως οτι
    και η δικη μου η θεση ειναι λεπτη
    οχι απεναντι στον συναδελφο μου αλλα απεναντι σε εναν ανθρωπο που
    μπορει να μην φταιει πουθενα.Γι αυτο θα ηθελα να μου πεις γιατι πιστευεις οτι το οχημα ηταν αυτο που περιγραφεις.Πριν δυο χρονια στο ιδιο σημειο τον ιδιο μηνα ειχα και εγω ατυχημα σοβαρο μεν αλλα ημουν πολυ τυχερος.Γινε πιο σαφης
    για να μπορω να σε βοηθησω ουσιαστικα.Διαφορετικα θα παρεις καποιες πληροφοριες για τον τροπο που θα ακολουθησεις ωστε να βρεις την ακρη.Ομως θα χασεις πολυ χρονο και ισως και να μην καταλαβεις και
    πολλα.Αν παλι θες να τα πουμε απο κοντα ακομα καλυτερα...ειμαι προθυμος να βοηθησω και εσενα αλλα
    και τον οδηγο που ισως λεω ισως να μην φταιει πουθενα.Παντως να ξερεις πως αν η ερευνα βγαλει συμπερασμα εναντιον του οδηγου,εγω
    θα ειμαι καταπελτης γιατι πανω απο ολα ειμαι ανθρωπος.

    8 Νοέμβριος 2008 2:07 πμ




    kwstantinos είπε...

    φιλε ανωνυμε, σε ευχαριστω που μπηκες στον κοπο να πεις κατι,εχουμε να πουμε πολλα,και θα προτιμουσα να μιλαγαμε,εχω αφηση ποιο πανω το κιν μου,κανε μου μια κλησει να μιλισουμε.

    φιλικα
    .κωσταντινος σαινιδης

    9 Νοέμβριος 2008 10:00 πμ





    Ανώνυμος είπε...

    file anvnime akoma perimenio na milisoyme an thes stelneis ena mail sthn parakatw dieythinsi

    ksainidis@gmail.com

     
  3. atixima Says:
  4. Συγνώμη για τον τρόπο μεταφοράς των σχολίων αλλά δυστυχώς δεν γινόταν διαφορετικά

     

Δημοσίευση σχολίου

Ταξινομήσεις

Open all | Close all

Aσε και εσυ το μηνυμα σου.